Εικόνα

Renault Captur

https://ift.tt/t6vqDQA


Renault περνά μία φάση ριζικής ανανέωσης για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της, για εκείνα που σημειώνουν το μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων. Έτσι, μερικούς μήνες μετά το facelift του Clio έρχεται και η σειρά του Captur, στο οποίο το νυστέρι μπήκε ακόμη πιο βαθιά, έτσι ώστε το γαλλικό SUV να βρεθεί απέναντι στα εξίσου ανανεωμένα Ford Puma και Nissan Juke.Ειδικότερα στην έκδοση Esprit Alpine με το χαρακτηριστικό μπλε, το Captur δείχνει πιο κοντά στο νέο σχεδιαστικό μοτίβο της εταιρίας και εναρμονίζεται τόσο με Clio όσο και με τα μεταγενέστερα Megane και Scenic. Δίχως να ξεχνάμε το πιο πρόσφατο Renault, το Symbioz.



Υπό αυτό το πρίσμα το εμπρός μέρος του Captur είναι εντελώς νέο, χάρη σε ένα νέο πιο μυώδες καπό, μία νέα πιο κλειστή μάσκα και επίσης καινούργιους προβολείς που έχουν ένα πιο συμβατικό μακρόστενο σχήμα.

Αντίθετα, στο πίσω μέρος έχει διατηρηθεί το μπούμερανγκ μοτίβο με πιο έντονο το φωτεινό αποτύπωμα. Ενδιαφέρον έχουν και οι νέες διχρωμίες αμαξώματος.

Συμπέρασμα: η ανανέωση του Captur έχει τέτοια έκταση που θα μπορούσε να αφορά σε μία νέα γενιά του μοντέλου.

Τώρα, σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του Captur δεν έχουν γίνει αλλαγές με το μήκος να παραμένει στα 4,24 μέτρα. Σημειώστε δε πως η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 16,9 εκατοστά και για ορισμένες αγορές, στις οποίες δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα, υπάρχει το Extended Grip για την έκδοση E-Tech που προσφέρει δύο προφίλ οδήγησης (Snow και All-terrain).

 

 



Όσο για τους χώρους δεν έχει αλλάξει κάτι για το ευρύχωρο Captur που διατηρεί την πίσω συρόμενη σειρά καθισμάτων (με εύρος διαδρομής 16 εκατοστά). Σημειώστε πως ανάλογα με τη θέση της ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από τα 484 έως τα 616 λίτρα (348 και 480 αντίστοιχα για το E-Tech).

Σε ό,τι αφορά στα νέα στοιχεία η Renault αναφέρει ότι το σύστημα πολυμέσων OpenR Link (με περισσότερα από 50 apps) με ενσωματωμένο το λειτουργικό της Google (κάτι που είδαμε για πρώτη φορά στο Austral) αποτελεί μια πρωτιά για την κατηγορία του Captur.

 

 



Οι δύο οθόνες (μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων) έχουν νέα και πιο καθαρά γραφικά με πολύ υψηλή ανάλυση και ευκρίνεια, ενώ η επένδυση διαφέρει ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού (π.χ. η Techno έχει κίτρινες ραφές ενώ η Esprit Alpine επιπλέον μπλε ένθετα και μοτίβα γαλλικής σημαίας).

Επίσης, υπάρχουν αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης Επιπέδου 2 με προγνωστική λειτουργία (στην υβριδική έκδοση), ενώ ο διακόπτης MySafety ενεργοποιεί/ απενεργοποιεί ταυτόχρονα πέντε προεπιλεγμένα συστήματα ADAS.

Όπως και στο ανανεωμένο Clio, έτσι και στο Captur την τιμητική της έχει η έκδοση Esprit Alpine, η οποία ξεχωρίζει από τα σκούρα κρύσταλλα, τις ειδικής σχεδίασης 19άρες ζάντες με τα 45άρια ελαστικά, όπως προ-είπαμε με το ελκυστικό μπλε χρώμα, καθώς και τις σχετικές αεροδυναμικές προσθήκες που ξεχωρίζουν μια και είναι γκρι.

Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, ενώ το σημαντικότερο νέο είναι ότι το Captur συνεχίζει χωρίς έκδοση diesel (σε αντίθεση με το Clio).

Έτσι, οι βασικές και για ευνόητους λόγους, οι πιο συμφέρουσες εκδόσεις είναι η 1.0 TCe με τους 90 ίππους και η 1.0 ΤCe GPL διπλού καυσίμου (βενζίνη+υγραέριο) με τους 100 ίππους που χάρη στα 40 λίτρα LPG (συν 8 επιπλέον) μπορεί μαζί με την αμόλυβδη να προσφέρει έως 1.300 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Πιο ψηλά στην γκάμα τοποθετούνται οι mild υβριδικές εκδόσεις (με 12βολτη ήπια υβριδική υποβοήθηση) στα 1.300 κ.εκ. που αποδίδουν 140 (με χειροκίνητο 6άρι σασμάν) ή 160 ίππους (στάνταρ το αυτόματο διπλόδισκο EDC).

Στην κορυφή φιγουράρει η φουλ υβριδική E-Tech με τους 145 ίππους, η οποία συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο 1.600άρη βενζίνης ισχύος 94 ίππων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα κίνησης 36 kW + ένα μίζα/ γεννήτρια 18 kW) και μια μπαταρία 1,2 kWh.

Με αυτή την έκδοση ολοκληρώθηκε το πρώτο μας ραντεβού με το ανανεωμένο Captur, για την οποία μόνο καλά λόγια έχουμε να πούμε.

Όπως και πριν εξακολουθεί να κλέβει τις εντυπώσεις με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που στα χέρια μας δεν ξεπέρασε τα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ. (εκπομπή CO2: 105 γρ./χλμ., εργοστασιακή κατανάλωση: 4,6 λτ./100 χλμ.).

Το σοφιστικέ κιβώτιο, με τέσσερα γρανάζια για το βενζινοκινητήρα και δύο για τα ηλεκτρομοτέρ, μεταφέρει απόλυτα ομαλά και αδιάκοπα ροπή στους μπροστινούς τροχούς. H έκδοση E-Tech ξεκινά πάντα ηλεκτρικά (τον ήχο που προειδοποιεί τους πεζούς στις χαμηλές ταχύτητες έχει επιμεληθεί ο θρύλος της ηλεκτρονικής μουσικής Jean-Michel Jarre).

Εδώ να πούμε ότι ανάμεσα στα νέα στοιχεία συμπεριλαμβάνεται και η λειτουργία E-Save η οποία ενεργοποιείται με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό και διατηρεί τουλάχιστον το 40% της μπαταρίας για μετέπειτα χρήση.

Οδηγώντας στα πέριξ της Μαδρίτης γίνεται αντιληπτό το ραφιναρισμένο set-up του ανανεωμένου Captur. Τo οποίο οφείλεται στην επαναρρύθμιση της ανάρτησης (στις εκδόσεις με τους 160 και 145 ίππους υπάρχουν νέα εμπρός αμορτισέρ), καθώς και του συστήματος διεύθυνσης με αποτέλεσμα την ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης και τα βελτιωμένα επίπεδα άνεσης.

 

 

 





 

from: anatakti
via IFTTT

Τα σχόλια δικά σας...