Εικόνα

Μια ορφανή έλαβε επιστολή από τον άνδρα που δολοφόνησε τους γονείς της πριν από 30 χρόνια

https://ift.tt/Ucd5FZi

Μια νεαρή γυναίκα συγκινήθηκε όταν άνοιξε την επιστολή που της έστειλε ο δολοφόνος των γονιών της.Μια γυναίκα έχει γίνει viral στο TikTok αφού ανέβασε ένα γράμμα που έλαβε από το άτομο που δολοφόνησε την οικογένειά της.

Σε ένα TikTok που έχει πλέον διαγραφεί, η 28χρονη Ariel, που ακούει στο όνομα @opencasketgood, μοιράστηκε με τους θεατές ένα γράμμα που έλαβε από τον άνθρωπο που δολοφόνησε τους γονείς της πριν από 30 χρόνια.

Το κείμενο έφερε τη λεζάντα: «Ο δολοφόνος των γονιών μου μου έστειλε γράμμα. Περίμενα σχεδόν 30 χρόνια γι’ αυτή τη στιγμή. Με έχει κυριεύσει η συγκίνηση».

Η επιστολή έγραφε: «Αγαπητή Ariel, χάρηκα πολύ που σε άκουσα, ελπίζω εσύ και η οικογένειά σου να είστε καλά, σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να σου γράψω. Προσευχόμουν να μπορέσει ο Θεός να σε παρηγορήσει με έναν τρόπο που μόνο Εκείνος θα μπορούσε να κάνει. Θέλω να ξέρεις ότι νοιάζομαι για σένα και είμαι πρόθυμος να σε βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ. Ήθελα να σας γράψω, αλλά δεν ήθελα να σας προσβάλω, γι’ αυτό έπρεπε να περιμένω μερικά χρόνια. Για ότι και αν σκέφτεσαι για μένα, έχεις δίκιο».

Στη συνέχεια συνεχάρη την Ariel για τα επιτεύγματα της καθώς και τις κόρες της, αναφέροντας ότι ο εγγονός του μόλις αποφοίτησε από το λύκειο.

Η κοπέλα μη μπορούσε να συγκρατήσει τη συγκίνηση της είπε: «Χαίρομαι που μου έγραψες».

Αναπόφευκτα, ο κόσμος ρώτησε τι συνέβη, οπότε εξήγησε.

Εξηγεί ότι ήταν τα 32α γενέθλια του πατέρα της, την ημέρα των εκλογών τον Νοέμβριο του 1992, και από ό,τι μπορεί να συμπεράνει από τους φακέλους της υπόθεσης, ο Ντιν πυροβόλησε τη γυναίκα του στο κεφάλι και στη συνέχεια περπάτησε στο δρόμο προς το μέρος όπου ζούσε η οικογένειά της.

«Ήταν η δεκαετία του ’90, κανείς δεν κρατούσε τις πόρτες του κλειδωμένες», προλογίζει. «Πυροβόλησε τον πατέρα μου τέσσερις φορές, […] Πυροβόλησε τη μητέρα μου πέντε φορές. Καταδικάστηκε με 20 χρόνια φυλάκισης για τη γυναίκα του και δύο φορές ισόβια για τους γονείς μου».

Ο Ariel εξηγεί στη συνέχεια το ιστορικό: «ήταν παντρεμένος με την κουνιάδα της μητέρας μου από τον πρώτο της γάμο, ο πρώτος της σύζυγος πέθανε. Ήταν ουσιαστικά ο θείος μας».

«Έχω κοιτάξει τους φακέλους της υπόθεσης, έλεγε συνέχεια ότι ήθελε να διώξει τους γονείς μου από τη γειτονιά. Τις Απόκριες, απ’ ό,τι διάβασα στους φακέλους της υπόθεσης, είπε στον πατέρα μου ότι είχαν λίγες μέρες ζωής, ότι «οι μέρες τους ήταν μετρημένες» εξήγησε.
from: anatakti
via IFTTT

Τα σχόλια δικά σας...