Εικόνα

BYD

https://ift.tt/deWbRyY


BYD παρουσίασε την τελευταία έκδοση της plug-in υβριδικής τεχνολογίας της, με σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση αλλά και μείωση του κόστους.Η κίνηση αυτή κλιμακώνει τον ανταγωνισμό με γίγαντες της αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η Toyota και η Volkswagen, οι οποίοι εξακολουθούν να προσφέρουν κυρίως βενζινοκίνητα οχήματα. Ο πρόεδρος της BYD, Wang Chuanfu, παρουσίασε την πέμπτη γενιά αυτής της υβριδικής τεχνολογίας στο Xian της επαρχίας Shaanxi.

Το σύστημα αυτό επιτυγχάνει κατανάλωση 2,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ ο συνδυασμός κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα φθάνει σε αυτονομία τα 2.100 χιλιόμετρα.

Οι τιμές των νέων μοντέλων Qin L και Seal 06 ξεκινούν λίγο κάτω από τις 13.000 ευρώ, επίπεδα που προφανώς δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανένας μεγάλος Ευρωπαίος κατασκευαστής.

Το νέο σύστημα DM (Dual Mode) της αυτοκινητοβιομηχανίας έκανε πρεμιέρα στα Qin L DM-i και Seal 06 DM-i. Συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 100 ίππους και 126 Nm ροπής με έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων και 210 Nm ροπή. Η άλλη επιλογή είναι ο ηλεκτροκινητήρας των 218 ίππων και ροπής 260 Nm.

Ο νέος κινητήρας 1,5 λίτρων που βρίσκεται στην καρδιά του νέου plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης έχει θερμική απόδοση 46,06%, η οποία σύμφωνα με την BYD τον καθιστά τον πιο θερμικά αποδοτικό κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε αυτοκίνητο παραγωγής.

Διαθέτει άφθονη τεχνολογία τρικ για την επίτευξη αυτής της απόδοσης, όπως αυτό που η εταιρεία περιγράφει ως έξυπνη καύση, μεταβλητή λίπανση και διαιρούμενα συστήματα ψύξης.

Πριν από αυτόν τον κινητήρα, η Toyota είχε τον πιο θερμικά αποδοτικό κινητήρα παραγωγής με ποσοστό περίπου 41%. Οι εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες της Formula 1 λειτουργούν με θερμική απόδοση περίπου 50%.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στα προσφερόμενα πακέτα μπαταριών Blade. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι η μπαταρία προσφέρει 15,5% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα.

Η φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος έχει επίσης αναβαθμιστεί από 3,3 kW σε 6,6 kW, ενώ σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος, το σύστημα μπορεί να φορτίσει από 30-80% σε 21 λεπτά.

Τα μοντέλα με μπαταρία 10,08 kWh μπορούν να διανύσουν 80 χιλιόμετρα με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ εκείνα με μπαταρία 15,78 kWh έχουν ηλεκτρική αυτονομία 120 χιλιομέτρων.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η BYD έχει πουλήσει 3,6 εκατομμύρια plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, κυρίως σε τιμές στην περιοχή των 12-13 χιλιάδων ευρώ.

Η εταιρεία μείωσε τις τιμές αυτών των υβριδικών κατά 10 έως 22% το πρώτο τρίμηνο, καθιστώντας μοντέλα όπως το Qin και το Song πιο ελκυστικά για τους καταναλωτές, προσφέροντας χαμηλότερες τιμές και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Ενώ η BYD έχει επεκταθεί διεθνώς, εξακολουθεί να υπολείπεται σε πωλήσεις των μεγάλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως η Toyota, η Volkswagen, η General Motors και η Stellantis.

Ωστόσο, η BYD και άλλοι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων αμφισβητούν όλο και περισσότερο τους Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων σε αγορές όπως η Νοτιοανατολική Ασία, η Αυστραλία και η Μέση Ανατολή, όπου τα εμπορικά εμπόδια και οι δασμοί είναι χαμηλότεροι.

Αντίθετα, η Toyota αναπτύσσει κινητήρες επόμενης γενιάς συμβατούς με εναλλακτικά καύσιμα όπως τα συνθετικά καύσιμα και τα βιοκαύσιμα για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Σε αντίθεση με την προηγούμενη υβριδική τεχνολογία της Toyota, τα νέα plug-in υβριδικά από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες διαθέτουν μεγαλύτερα πακέτα μπαταριών, επιτρέποντας μεγαλύτερες αποστάσεις οδήγησης μόνο με ηλεκτρισμό.

from: anatakti
via IFTTT

Τα σχόλια δικά σας...