Εικόνα

BMW M3

https://bit.ly/2S7frIu

Το κοινό που περιμένει για την επόμενη BMW M3 είναι σκληροπυρηνικό και για αυτό, έχουν
φροντίσει οι 5 προηγούμενες γενιές του μοντέλου, που η κάθε μια με τον τρόπο της, έχουν κερδίσει το σεβασμό.
Η ιστορία της Μ3 ξεκίνησε από το 1986, όταν παρουσιάστηκε η πρώτη έκδοση βασισμένη στην Ε30. Στη συνέχεια είχαμε την E36 το 1992 και την Ε46 το 2000, με την Ε90 που το κύριο χαρακτηριστικό της ήταν ο V8 κινητήρας το 2007 και μετά είχαμε την F80 το 2014. Η γενιά που περιμένουμε, είναι η G80 και μέχρι στιγμής οι πληροφορίες που έχουμε είναι πως θα φέρει κάποιες μεγάλες αλλαγές. Σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνιση, η G80 θα φέρει (και θα επιβάλλει) τα μεγάλα ανοίγματα στο εμπρός μέρος, ένα στοιχείο σχεδιασμού που έχει διχάσει ακόμα και τους παραδοσιακούς φίλους της μάρκας αλλά και του μοντέλου ιδιαιτέρως.

Είδαμε κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του μοντέλου, πως η BMW πειραματίστηκε και με μικρότερα ανοίγματα εμπρός (ίσως και για να θολώσει τα νερά) αλλά πλέον είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο πως η νέα Μ3 όπως και η δίπορτη εναλλακτική της, Μ4, θα έχουν πολύ μεγάλα «νεφρά». Κατά τα άλλα, η Μ3 θα έχει ογκωδέστερους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω (σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της Σειράς 3), μεγάλα μαρσπιέ στις πλευρές και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, αυτά που περιμένουμε να δούμε, είναι λίγο πιο ξεκάθαρα βάσει των «κατασκοπευτικών» φωτογραφιών που έχουμε μέχρι στιγμής δει. Τα sport καθίσματα με τα σήματα «Μ» πάνω τους, θα κάνουν τη διαφορά και μάλιστα με διαφορετικές επιλογές αναφορικά με την πλευρική υποστήριξη που θα προσφέρουν. Στο διάκοσμο περιμένουμε να δούμε αρκετά στοιχεία από ανθρακόνημα, καθώς και τις γνωστές –πλέον- οθόνες 12,3 ιντσών (πίσω από το τιμόνι για τον πίνακα των οργάνων) και 10,25 ιντσώ (ψηλά στην κεντρική κονσόλα για τον έλεγχο του infotainment).

Σε επίπεδο… hardware, αυτό που επιβεβαιώνεται είναι πως η Μ3 που θα δούμε το 2021, θα είναι διαθέσιμη και με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων- κάτι που θα φέρει έξτρα χαμόγελα στους φίλους του μοντέλου αλλά και τους υπέρμαχους της συγκεκριμένης επιλογής. Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα «χτιστεί» η Μ3, είναι η CLAR πράγμα που σημαίνει πως το νέο μοντέλο θα είναι ακόμα πιο άκαμπτο αλλά και πιο ελαφρύ από την F80. Στον εξοπλισμό της G80 θα είναι και η προσαρμοζόμενη ανάρτηση.

Ο κινητήρας θα είναι κοινός με των X3 M και Χ4 Μ. Θα είναι 3λιτρος σε χωρητικότητα, με 6 κυλίνδρους σε σειρά και απόδοση 480 ίππων στη «βασική» έκδοση της Μ3, μια και η Competition θα εμφανίζει απόδοση 510 ίππων. Σε κάθε περίπτωση, η τετρακίνηση (με έμφαση στη μετάδοση ροπής στους πίσω τροχούς) θα είναι δεδομένη, με την πισωκίνητη έκδοση του μοντέλου να συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6άρι χειροκίνητο που λέγαμε προηγουμένως. Ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός με τη Mercedes-AMG C63 και C63 S, καθώς επίσης την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio αλλά και το Audi RS4.

via Blogger anatakti.gr

Τα σχόλια δικά σας...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s