Εικόνα

Seat El-Born

http://bit.ly/2VupOZy

Εκτός από τις βασικές αναλογίες και τις γραμμές που ακολουθούν αρκετά πιστά όσα είχαμε
δει στο πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στην Γενεύη φαίνεται πως τα αυτοκίνητα δοκιμών έχουν και αρκετά κοντινές λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα ο πίσω προφυλακτήρας, οι αεροδυναμικού σχεδιασμού ζάντες αλλά και η οπτική υπογραφή των εμπρός φώτων.
Η διαδικασία των δοκιμών εξέλιξης πρέπει λογικά να βρίσκεται στην τελική της φάση καθώς ήδη από την στιγμή της παρουσίασης του πρωτότυπου στην περσινή Γενεύη οι άνθρωποι της Seat είχαν δηλώσει πως ήδη το πρωτότυπο βρισκόταν πολύ κοντά στο στάδιο παραγωγής.

Θυμίζουμε πως το El-Born θα είναι το δεύτερο κατά σειρά μοντέλο που θα βασιστεί στην αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα MEB του ομίλου VW μετά το αδελφό Volkswagen ID.3. Τα δύο μοντέλα θα έχουν αρκετά κοινά μηχανολογικά στοιχεία και παραπλήσιες προδιαγραφές. Το πρωτότυπο El-Born συνοδευόταν από μπαταρία 62 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα. Με αυτέ τις προδιαγραφές η αυτονομία υπολογίζεται πως ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως το ηλεκτρικό κύκλωμα έχει ειδικά εξελιγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης προκειμένου να διατηρεί την μέγιστη απόδοση της μπαταρίας ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες. Επιπλέον ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο κομμάτι της αεροδυναμικής απόδοσης προκειμένου να μειωθούν οι αντιστάσεις και οι απώλειες προς όφελος της κατανάλωσης και επομένως της αυτονομίας.
Παρά την ισπανική καταγωγή του το El_Born θα παράγεται όπως και το ID.3 στο ειδικά ανακαινισμένο για να υποδεχθεί τα ηλεκτρικά μοντέλα εργοστάσιο της Volkswagen στο Zwickau.

Δείτε επίσης

via Blogger anatakti.gr

Τα σχόλια δικά σας...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s