Εικόνα

Ο Δημήτρης Μάρκου και το αχαλίνωτο πρωτοπαλίκαρο

https://anatakti.wordpress.com/wp-content/uploads/2017/08/864bb-oujne3yta92ehdpx4ipuivsx-vgfbjuu9wku1g_tohppswt6cldborqqwyqokj_35o39uypb745psww1920-h1080-no.jpg

Πρώτη Δημοσίευση: 09/11/2016
Ο Δημήτρης Μάρκου και το αχαλίνωτο πρωτοπαλίκαρο
Δημήτρη Μάρκου, θα ήθελα να μάθω ποτέ θα μαζέψεις τα πρωτοπαλίκαρα σου! Θα ξεκινήσω από εκείνον, που κάθεται εκ δεξιών του πατρός, τον Σωτήρη Γιαννάτο, τον πρόεδρο του
Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου. Αυτόν τον υποτιθέμενο, όπως αυτοαποκαλείται «πολιτικό».
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Από τις πρώτες μέρες της συμμετοχής μου στα Δημοτικά Συμβούλια, και χωρίς να έχω πείρα για τον τρόπο που λειτουργούν, μου ήταν αδύνατον να διανοηθώ ότι υπήρχε περίπτωση κάποιος να οικειοποιείται, με πονηριά, δημοτική περιουσία και αυθαίρετα να την παραχωρεί.

Αντίκρισα τακτικές που ήταν εκδιαμέτρου αντίθετες από αυτά που έχω διδαχθεί από τους γονείς μου! Δυστυχώς, σύντομα, συνειδητοποίησα ότι στα Δημοτικά Συμβούλια παίζεται ένα θέατρο. Οι ανοιχτές συζητήσεις, διευκρινίσεις, εκφράσεις και αντιρρήσεις ήταν και παραμένουν αυστηρά απαγορευμένες.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που κατέφυγα σε άρθρα για να εκφράσω τη γνώμη και τις προτάσεις μου, αλλά και σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες. Όλα νόμιμα και καθαρά!

Σε αντίθεση με τις δικές σας πρακτικές, όπως είναι να απειλείται κόσμο και να βάζετε Αλβανούς να κάνουν καταγγελίες για υποτιθέμενα αυθαίρετα και τακτοποιήσεις, για πιθανές παράνομες ηλεκτροδοτήσεις και υδροληψίες.

Και εγώ από εδώ είμαι! Ξέρω για όλους, και τις πρακτικές που χρησιμοποιούν, αλλά δεν θέλω να ανοίξω το στόμα μου, γιατί δεν πιστεύω ότι με τέτοια μέσα, δεν γίνεται αξιοπρεπής πολιτική.

Δημήτρη Μάρκου, πως επιτρέπεις σε αυτούς τους φτηνούς, μικροπολιτικούς, που μάζεψες για να βγεις από το ταμείο ανεργίας και κατάφερες να γίνεις Δήμαρχος, να συνεχίζουν να δρουν ανεξέλεγκτα;
Πως του επιτρέπεις να βγαίνει και να κουνάει χαρτιά -ιατρικές συνταγές Σαμάνου- στις καταγγελίες που του κάνουν δημοτικοί σύμβουλοι για την αυταρχική διαχείριση Δημοτικής περιουσίας;
Πως ανέχεσαι να ξεπουλάει Δημοτική περιουσία για προσωπική του προβολή σε ομάδες για να κάνει το κομμάτι του;
Πως του επιτρέπεις να κάνει αυτά τα εγκλήματα, αυτές τις αθλιότητες κάτω στο λιμάνι και να παραμένει στην θέση του;

Ο συγκεκριμένος άνθρωπος πούλησε το γήπεδο των Σπάτων. Εκείνος το λέει «παραχώρηση» εγώ το ονομάζω «πώληση». Μόνος του παραδέχεται ότι δεν υπάρχει κάποιο επίσημο έγγραφο ή συμφωνητικό που να περιγράφει τους όρους και τις υποχρεώσεις τους σε αυτή την πράξη. Ο νόμος επιτρέπει περιστασιακή παραχώρηση δημοτικής περιουσίας, όχι συνεχή και διαρκείας.

Πρόκειται για έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να παρακολουθήσει καν την δουλειά των εργολάβων – κηπουρών για τους χλοοτάπητες και προτείνει την λύση «πλαστικό» χορτάρι, όταν έχει πια τεκμηριωθεί ότι πρόκειται για μια εντελώς λάθος λύση. Ακόμη και αυτή την εποχή δημοσιεύονται σχετικά άρθρα! Άρθρα που επισημαίνουν τους σοβαρούς κινδύνους για τα παιδιά που θα παίξουν και θα αθληθούν εκεί!

Παρόλο που προσφέρθηκα, στο Δημοτικό Συμβούλιο, να επιβλέψω τη φύτευση με φυσικό χλοοτάπητα με δικά μου έξοδα και ζήτησα να αναλάβω ανέξοδα την συντήρηση του, εκείνος επιμένει στην λύση πλαστικό χορτάρι!!! Φαίνεται έχει υποχρέωση να «τακτοποιήσει» κάποιον φίλα προσκείμενο κατασκευαστή, για τίποτα τζάμπα τυρόπιτες και σουβλάκια!!!

Επειδή αυτός στα εβδομήντα του δεν έχει παίξει ποτέ ποδόσφαιρο σε πλαστικό και δεν ξέρει, δεν γνωρίζει, αλλά ούτε σέβεται καν όσους είναι ειδικοί και έχουν μια εμπεριστατωμένη άποψη, επιμένει σε βλακείες και λέει κοτσάνες στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Αυτό το θεωρεί «νίκη»; Δηλαδή, το γεγονός ότι δεν πήγε φυλακή, όπως θα έπρεπε, το θεωρεί επιτυχία! Και έχει το ύφος και το στυλ του νικητή;

Δημήτρη Μάρκου, μου είναι αδύνατο και αδιανόητο να αφήσω την περιουσία του Δήμου να πάει στράφι, κάτι που εσύ δεν έχεις κανέναν ενδοιασμό να κάνεις.

Εγώ θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες τις δυνάμεις μου μέχρι να λήξει η θητεία μου, για να σταματήσει αυτή η σπατάλη δημοσίων πόρων, σε μια εποχή που ο κόσμος δεν έχει να ταΐσει τα παιδιά του. Έχουμε φτάσει στο απροχώρητο!

via Blogger anatakti.gr

Τα σχόλια δικά σας...