Gallery

Superfoods που δεν είναι τελικά τόσο super

http://ift.tt/2qsVq3q

kopela-pou-trwei

Έχουμε πει ξανά ότι αυτή η τάση με τα superfoods, που ξαφνικά έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής μας και η αναζήτηση νέων υπερτροφών φτάνει τα όρια της μανίας, μπορεί τελικά να αποδειχθεί μία μεγάλη διατροφική φούσκα.
Ξεχωρίσαμε λοιπόν 6 ακόμη superfoods που η κατανάλωση τους μάλλον δεν σε βοηθάει και πολύ.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

kanela1
 Κανέλα
Σύμφωνα με τους διατροφολόγους η κανέλα, μεταξύ άλλων, περιέχει ουσίες που εμφανίζουν ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις δράσεις, με τα συστατικά της να βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.
Προσοχή όμως, αυτά υπάρχουν μόνο στην κανέλα Κεϋλάνης, που κυκλοφορεί κυρίως στα μπαχαροπωλεία, ενώ στα καταστήματα πωλείται κυρίως η πιο οικονομική κασσία, ένα συγγενές είδος που καλλιεργείται κυρίως στην Κίνα και την Ινδονησία.
Μάλιστα, εκτός του ότι η κασσία δεν έχει τις ευεργετικές ιδιότητες της κανέλας Κεϋλάνης, έχει ως και 1.200 φορές μεγαλύτερη περιεκτικότητα στην ουσία κουμαρίνη, που είναι τοξική και σε μεγάλη ποσότητα μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στα νεφρά και το συκώτι!
solomos
Σολομός
Έχουμε πει πολλές φορές ότι ο σολομός είναι μία εξαιρετικά ωφέλιμη τροφή για τον οργανισμό, κυρίως λόγο της περιεκτικότητας του σε ω-3 λιπαρά οξέα.
Ωστόσο, όπως φαίνεται, άλλο ο σολομός που αλιεύεται από τις θάλασσες κι άλλο ο σολομός ιχθυοτροφείου, καθώς σύμφωνα με τον Dr. David Carpenter, διευθυντή του Ινστιτούτου Υγείας και Περιβάλλοντος στο Πανεπιστήμιο του Albany, ο σολομός ιχθυοτροφείου παρουσιάζει έλλειψη βιταμίνης D, ενώ μολύνεται από καρκινογόνα χημικά, φυτοφάρμακα και αντιβιοτικά, με αποτέλεσμα να θεωρείται ιδιαίτερα καρκινογόνος!
kompoucha
Ρόφημα κομπούχα
Γνωστό και ως “τσάι της Μαντζουρίας”, η κομπούχα δεν είναι άλλο από έναν ζυμομύκητα που αναπτύσσεται σε διάλυμα μαύρου ή πράσινου τσαγιού και ζάχαρης με τη βοήθεια “μαγιάς”.
Θεωρείται ότι μέσω της ζύμωσης απελευθερώνονται θρεπτικές ουσίες, όπως προβιοτικά που συμβάλλουν στην αποτοξίνωση, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και στην εξισορρόπηση της λειτουργίας του ήπατος.
Βέβαια, πρόκειται για όξινο ρόφημα, γεμάτο από γαλακτικό οξύ, που μπορεί να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές και γι αυτό χρειάζεται προσοχή στην κατανάλωση. Επιπλέον, υπάρχει κίνδυνος παρουσίας ανθυγιεινών βακτηρίων όταν το ρόφημα παράγεται στο σπίτι.
tsai2
Πράσινο τσάι
Ένα ακόμη ρόφημα που ίσως έχει αρνητικές συνέπειες, είναι το πιο διάσημο πράσινο τσάι. Και μπορεί να έχει όντως αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ωστόσο δεν του λείπει και η καφεΐνη, με αποτέλεσμα η υπερβολική κατανάλωση του να μπορεί να προκαλέσει από απλή αϋπνία μέχρι τρέμουλο, αρρυθμίες ή και να ανεβάσει την πίεση. Σαν να πίνεις πολύ καφέ δηλαδή.
vrazilianika fistikia
Βραζιλιάνικα φιστίκια
Παγκοσμίως γνωστά ως Brazil nuts, προέρχονται αποκλειστικά από τον Αμαζόνιο και έχουν μια χαρακτηριστική γλυκιά γεύση.
Το μεγάλο ατού τους είναι ότι είναι υπερπλούσια σε σελήνιο, καθώς ένα μόνο τέτοιο φιστίκι, ανάλογα με το μέγεθός του, περιέχει τριπλάσια ή και τετραπλάσια ποσότητα από αυτή της συνιστώμενης ημερήσια πρόσληψης. Βέβαια, γι αυτό τον λόγο πρέπει να προσέχεις και στην κατανάλωσή τους, μιας και υπερβολική δόση σεληνίου μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών, ενώ και τα νύχια γίνονται πιο εύθραυστα.
Επιπλέον, τα βραζιλιάνικα φιστίκια είναι ο τρίτος πιο λιπαρός ξηρός καρπός, με 69% ποσοστό λίπους και έχουν τη μεγαλύτερη συγκέντρωση κορεσμένων λιπαρών που αγγίζει το 25%! Τι σημαίνει αυτό;
Μια διατροφή υψηλή σε κορεσμένα λίπη μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης στο αίμα, που έχει ως συνέπεια τη στένωση των αρτηριών και την αύξηση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικών επεισοδίων. Γι αυτό από σήμερα κιόλας, φιστίκια Αίγινης, μόνο!!
karpouzi_196837760
Καρπούζι
Καλοκαίρι έρχεται και τα καρπούζια θα κυριαρχούν στις φρουτοσαλάτες μας. Το καρπούζι που λες είναι πλούσιο σε λυκοπένιο, το οποίο είναι γνωστό μεταξύ άλλων και για την ευεργετική του δράση στο καρδιαγγειακό σύστημα, ενώ είναι και ισχυρό αντιοξειδωτικό και βοηθά σημαντικά στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών οξυγόνου που επιβαρύνουν το ανοσοποιητικό. Βέβαια, η υπερβολική κατανάλωση λυκοπένιου μπορεί να προκαλέσει γαστρεντερικές διαταραχές!
laxanakia
Σταυρανθή λαχανικά
Το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το λάχανο, τα σταυρανθή λαχανικά δηλαδή, είναι καλές πηγές, μεταξύ άλλων, βιταμινών, σιδήρου και μαγνησίου, εξουδετερώνουν τα μικρόβια που προκαλούν έλκος στο στομάχι και έχουν αντικαρκινική δράση. Αν όμως έχεις πρόβλημα με τον θυροειδή σου θα πρέπει να προσέχεις την κατανάλωσή τους, καθώς περιέχουν βρογχοκηλογόνες ουσίες που μπορεί να διαταράξουν την παραγωγή θυρεοειδικών ορμονών και να προκαλέσουν μεγέθυνση του θυρεοειδή αδένα.

via Blogger http://ift.tt/2rdOoNj

Advertisements

Τα σχόλια δικά σας...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s