Gallery

10 συμβουλές κατά του άγχους

http://ift.tt/2qUZiHh

10 συμβουλές κατά του άγχους

Και ποιος δεν έχει τη σήμερον ημέρα άγχος και κόπωση; Οι περισσότεροι ταλαιπωρούμαστε και ψάχνουμε τρόπους αν όχι να τα εξαφανίσουμε τουλάχιστον να τα μειώσουμε.
Παρακάτω θα εστιάσουμε στο είδος της κόπωσης που οφείλεται στο άγχος.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Η διαχείριση της καθημερινής πίεσης ίσως είναι δύσκολη και μπορεί ακόμα και να σας παραλύει. Το να αλλάξετε τις συνήθειές σας και να βάλετε σε προτεραιότητα τη διαχείριση μερικών στρεσογόνων καταστάσεων οπωσδήποτε θα βοηθήσει. Ωστόσο, το να προσέχετε τι τρώτε και το να ακολουθήσετε τις συμβουλές του άρθρου επίσης θα επιταχύνει την ανάρρωσή σας. Εφαρμόστε τις παρακάτω συμβουλές για να καταπολεμήσετε το άγχος και την κόπωση σήμερα!

1. Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι

Είναι ένας ιδανικός τρόπος να αλκαλοποιήσετε το σώμα σας, να αποβάλλετε τις τοξίνες και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σύστημα. Ο χυμός λεμονιού αποτελεί θησαυρό βιταμινών και μετάλλων για την καταπολέμηση της εξάντλησης και της κόπωσης. Αρχίστε να το πίνετε κάθε μέρα μόλις ξυπνάτε για πέντε συνεχόμενες μέρες. Ξεκουραστείτε το σαββατοκύριακο και μετά ξαναρχίστε. Θα προσέξετε τη διαφορά!

2. Ναι, η βρώμη είναι θαυμάσια για την καταπολέμηση του άγχους

Η βρώμη είναι μια υπερτροφή πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικές ουσίες. Εκτός από αυτό, η βρώμη είναι επίσης μια φαρμακευτική τροφή για το νευρικό σύστημα. Περιέχει ένα αλκαλοειδές που ονομάζεται «αβενίνη», το οποίο λειτουργεί ως ήπιο ηρεμιστικό. Θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας πιο χαλαροί και με τις σωστές θρεπτικές ουσίες, που θα συμβάλουν στην αποφυγή της κλασικής πρωινής κόπωσης. Προσθέτοντας λίγα αμύγδαλα στο μπολ της βρώμης σας, θα αυξήσετε περαιτέρω τις ωφέλειες αυτές.

3. Μόνο ένα φλιτζάνι καφέ τη μέρα και καθόλου αναψυκτικά

Ο καφές είναι ένα φυσικό διεγερτικό και, δεδομένης της ικανότητάς του να ενεργοποιεί τον οργανισμό και της υψηλής του περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικές ουσίες, είναι καλή ιδέα να συμπεριλάβετε έναν καφέ στο πρωινό σας γεύμα. Θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε και θα βελτιώσει τη διάθεσή σας.
Ωστόσο, είναι πραγματικά σημαντικό να μην υπερβαίνετε αυτή την καθημερινή ποσότητα και να μην πίνετε καφέ μετά το μεσημέρι. Επειδή το νευρικό σας σύστημα έχει ήδη επηρεαστεί από το άγχος, η καφεΐνη στον καφέ θα επιδεινώσει τη νευρικότητά σας. Θα πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από άγχος ή εξάντληση συχνά καταφεύγουν στην κατανάλωση αναψυκτικών για να συνέλθουν, χωρίς να συνειδητοποιούν τους κινδύνους που θέτει αυτό για την υγεία τους.
Η υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη (ακόμα και στα αναψυκτικά light) θα επιδεινώσει κι άλλο τα συμπτώματα της κόπωσης. Η βελτίωση είναι προσωρινή και η κατάρρευση θα είναι μεγαλύτερη. Επιλέξτε αντί αυτών φυσικούς χυμούς φρούτων ή ακόμα και ένα ποτήρι νερό με λεμόνι.

4. Ασκείστε λίγο κάθε μέρα

Παρά την κούραση θα πρέπει να θυμάστε ότι η αιτία αυτού του είδους εξάντλησης είναι το άγχος και ένας πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησής του είναι η άσκηση. Για παράδειγμα, ένας περίπατος, η κολύμβηση, η ποδηλασία ή ακόμα και ο χορός. Θα αυξήσει τα επίπεδα των ενδορφίνων σας και θα βελτιώσει την υγεία της καρδιά σας.

5. Να κοιμάστε 8 ώρες τη νύχτα και 20 λεπτά το απόγευμα

Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, κλείστε τα μάτια σας και προσπαθήστε να ξεκουραστείτε. Το σώμα και ο νους σας το έχουν ανάγκη. Να θυμάστε να τηρείτε το ίδιο πρόγραμμα και να τρώτε και να πηγαίνετε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε μέρα. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε μια καλύτερη ποιότητα ύπνου και να καταπολεμήσετε το άγχος και την εξάντληση.

6. Αναπνεύστε καθαρό οξυγόνο σε φυσικό περιβάλλον

Βρείτε λίγο χρόνο κάθε μέρα για να απολαύσετε τη φύση. Περνάτε μισή ώρα έξω στον καθαρό αέρα όπου υπάρχουν δέντρα. Αισθανθείτε το φρέσκο αεράκι, τον ήλιο στο πρόσωπό σας, αναπνεύστε βαθιά και αποσυνδέστε το νου σας. Μη σκέφτεστε, αφεθείτε στην ηρεμία της φύσης. Είναι πραγματικά θεραπευτικό.

7. Φυσικό γιαούρτι χωρίς ζάχαρη

Θαυμάσιο για το πρωινό ή ως απογευματινό σνακ, το φυσικό γιαούρτι συμβάλλει στην ανανέωση της εντερικής χλωρίδας και προάγει την έκκριση σεροτονίνης, μιας ορμόνης που ρυθμίζει και βελτιώνει τη διάθεση. Είναι επίσης εξαιρετικό για τη μείωση του άγχους αλλά και της θερμοκρασίας του σώματος, για έναν καλύτερο νυχτερινό ύπνο.

8. Μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη

Φυσική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών, ασβεστίου και μαγνησίου, η μαύρη σοκολάτα είναι εξαιρετική για τη μείωση της κόπωσης και των επιπτώσεων του άγχους. Τη λατρεύουμε! Έχετε λοιπόν μερικά γραμμάρια μαύρης σοκολάτας στην τσάντα σας. Η καθημερινή ποσότητα που πρέπει να καταναλώνετε είναι 28-56 γραμμάρια.

9. Ψάρια αντί για κόκκινο κρέας

Τα λιπαρά ψάρια, πλούσια σε πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά οξέα, αποτελούν βασική τροφή την οποία θα πρέπει να συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας για την καταπολέμηση της εξάντλησης και του άγχους.
Ο σολομός, μαζί με την πέστροφα και τις σαρδέλες, θα σας βοηθήσει να μειώσετε τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα σας. Τα ψάρια μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφύγετε τους πονοκεφάλους και τον πόνο στις αρθρώσεις, που συχνά συνδέονται με το άγχος. Είναι πραγματικά υγιεινά για σας, μην εγκαταλείψετε ποτέ τα λιπαρά ψάρια!

10. Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί τη μέρα

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί τη μέρα κάνει καλό στην καρδιά σας, ρυθμίζει την πίεση του αίματος, μειώνει τη χοληστερίνη και βοηθάει στην καταπολέμηση της ανησυχίας και του άγχους. Μην ξεχνάτε αυτή τη μικρή συνεισφορά της φύσης και πίνετε πάντα με μέτρο.

Πηγή: www.awakengr.com

via Blogger http://ift.tt/2qagNXh

Advertisements

Τα σχόλια δικά σας...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s