Gallery

Μετά την… υστερία το γυρίζουμε

http://ift.tt/2osPGSQ

Κινητήρες: Μετά την… υστερία το γυρίζουμε

Αλλάζουν ραγδαία τα δεδομένα στις πωλήσεις αυτοκινήτων σε ό,τι αφορά την επιλογή των αγοραστών σχετικά με το καύσιμο.
Οπως έχουμε γράψει πολλές φορές, οι Ελληνες έπεσαν με τα μούτρα στις νέες επιλογές που προέκυψαν μετά την άρση της ανόητης απαγόρευσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Η δεδομένη οικονομία καύσιμου, σε συνδυασμό με το φθηνότερο (έναντι της βενζίνης) πετρέλαιο κίνησης, άλλαξε εντελώς το μείγμα των πωλήσεων, με τα αυτοκίνητα με diesel κινητήρες να καταλαμβάνουν ακόμα και το 80% των συνολικά ισχνών (η αλήθεια είναι) πωλήσεων. Υπήρξαν ακόμα και φαινόμενα… υστερίας ακόμα και σε μικρά νησιά της χώρας μας, όπου πελάτες τα ζητούσαν ντιζελοκίνητα μοντέλα έστω και αν δεν απόσβεναν ποτέ τη διαφορά των (κατά μέσο όρο) 2.000 ευρώ που κοστίζουν τα ντιζελοκίνητα με τα βενζινοκίνητα.
Ολα δείχνουν ότι αυτή η τάση αρχίζει να μειώνεται δραστικά, με τους υποψήφιους αγοραστές να δείχνουν ιδιαίτερα ενημερωμένοι για τα αυτοκινητικά – τεχνολογικά δρώμενα και για το τι έρχεται για τους μικρούς diesel. Η ζήτηση του 80% αυτή τη στιγμή έχει πέσει στο 40% στις λιανικές πωλήσεις, με το 59% να επιλέγει πλέον κινητήρες βενζίνης. Βάζοντας μαζί τις πωλήσεις των νοικιάρικων αυτοκινήτων αλλά και τις εταιρικές (πωλητές κ.λπ.) το μείγμα πετρέλαιο – βενζίνη είναι στο 50-50.
Η στροφή των Ελλήνων προς τη βενζίνη εναρμονίζεται -ίσως για πρώτη φορά- με τη γενικότερη ευρωπαϊκή τάση. Συνήθως στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην αντίδρασή μας όσον αφορά τις ευρωπαϊκές τάσεις. Στην περίπτωση μεταστροφής προς τους κινητήρες βενζίνης, ωστόσο, αντιδράσαμε άμεσα. Πιο συγκεκριμένα, στην υπόλοιπη Ευρώπη η ζήτηση για τα diesel μοντέλα πέφτει διαρκώς, με τις προβλέψεις να αναφέρουν ότι η πτώση φτάνει και το 30%. Ειδικότερα, σε δημοσιεύματα έγκυρων αυτοκινητικών εντύπων γίνεται λόγος για πιθανή εξαφάνιση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και περισσότερες πόλεις της Ευρώπης θα έχουν εχθρική στάση απέναντί τους.
Σημειώστε πως το μέλλον των diesel κινητήρων θα κριθεί το φθινόπωρο, όταν η Ε.Ε. θα ανακοινώσει τα νέα όρια στις εκπομπές ρύπων, βάσει πραγματικών μετρήσεων στον δρόμο και όχι σε εργαστήριο. Είναι δεδομένο για πολλούς ότι οι αποφάσεις που θα ληφθούν θα αλλάξουν τα δεδομένα στην αυτοκίνηση, καθώς αρκετοί κατασκευαστές δεν θα μπορέσουν να πιάσουν τα νέα όρια.

via Blogger http://ift.tt/2nMiKrJ

Advertisements

Τα σχόλια δικά σας...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s