Μειώνονται τα πλοία με Ελληνική σημαία

Σύμφωνα με μελέτη της PricewaterhouseCoopers International Ltd η έλλειψη Ελλήνων αξιωματικών και ναυτών έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους Έλληνες πλοιοκτήτες, οι οποίοι προτιμούν μεγαλύτερα υπεροκυάνια.
Ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες προτιμούν να απασχολούν Έλληνες αξιωματικούς αλλά αναγκάζονται να πληρώνουν αυξημένες αμοιβές και παροχές προς τους κρατήσουν, αναλύει η PwC Ελλάδος σε μια έρευνα που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Σύμφωνα με την μελέτη το γεγονός ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται φθηνότερους ναύτες από την ανατολική Ευρώπη και την Άπω Ανατολή, ένα πολυεθνικό πληρώματα σημαίνει ότι οι υπάλληλοι πρέπει να αναπτύξουν επιπλέον ηγετικές και επικοινωνιακές δεξιότητες για τον χειρισμό ανθρώπων από διαφορετικές κουλτούρες με διαφορετικές στάσεις εργασίας και τις πεποιθήσεις.
Η μελέτη που έγινε σε 39.500 ναυτικούς σε 1320 πλοία αποκάλυψε το γεγονός ότι ο κλάδος της ναυτιλίας στην Ελλάδα δείχνει περιορισμένη επιτυχία στην προσέλκυση νέων γενεών εγχώριων ναυτικών, κάνει τη διαχείριση της διαφορετικότητας να αποτελεί κριτήριο για την αξιολόγηση των αξιωματικών.
Σύμφωνα με την PwC, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα πρέπει να συνδέουν την εκτίμηση πληρωμή και αξιολόγηση του πληρώματος με μετρήσιμους και ρεαλιστικούς στόχους που προκύπτουν από την επιχειρηματική στρατηγική των εταιρειών.
Ορισμένες εταιρείες διστάζουν να εφαρμόσουν τέτοιες συζητήσεις πληρωμών, είτε γιατί δεν είναι στην εταιρική κουλτούρα τους ή διότι αξιωματικοί δεν έχουν τις κατάλληλες δεξιότητες, η κίνηση είναι απαραίτητη καθώς η υψηλή απόδοση των μελών του πληρώματος εξαρτάται από ένα σύστημα με τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Όλο αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνονται τα πλοία με Ελληνική σημαία.  Ο στόλος πλοίων Ελληνικής ιδιοκτησίας, ο οποίος περιλαμβάνει τα σκάφη που ανήκουν σε Έλληνες, αλλά που φέρουν διαφορετική σημαία, είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο από άποψη μεταφορικής ικανότητας πάνω και από την Ιαπωνία και την Κίνα, με την Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη, που εδρεύει Γενεύη.
Η ναυτιλία είναι η δεύτερη πιο σημαντική βιομηχανία για την ελληνική οικονομία μετά τον συνυπολογισμό του τουρισμού, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος.

πηγή

Advertisements

Τα σχόλια δικά σας...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s